Doprava
Vaše objednávky vybavujeme bezodkladne a termín ich expedovania k doručeniu sa riadi týmito pravidlami:
V prípade, že objednávka bude prijatá v pracovný deň do 16:00 hodiny, zásielku expedujeme v ten istý deň podľa vybranej doručovacej služby. Inak bude zásielka expedovaná nasledujúci pracovný deň.
Ak ste si vybrali on-line platbu, aj táto už musí byť vykonaná.
Ak ste si vybrali prevod na účet, musia byť finančné prostriedky pripísané na účet eShopu.
![]() |
Doručenie na Slovensko nasledujúci deň po odoslaní na Vami zadanú adresu (domov, do práce, ...). | |
Nevyhouje Vám čakať na kuriéra? Čo takto si nechať doručiť zásielku do boxu služby Balikomat, kde si ju môžete vyzdvihnúť do 72 hodín od oznámenia o jej uložení SMS správou? Mapa pokrytia Balikomatov spoločnosť in time 22.1.2018 pozastavila službu Balíkomat. Ľutujeme, že Vám túto službu v súčasnosti nemôžeme ponúknuť pri výbere spôsobu doručenia. | ||
Pri spôsobe platby na dobierku je príplatok k poštovnému touto službou 1,08 € |
![]() |
Doručenie zásielky ako balík na poštu, do BalíkoBOXu alebo na adresu obvykle do dvoch pracovných dní po dni podania balíka(Slovenská pošta a.s. uvádza, že daná služba je v zmysle §3 324/2011 Z.z. Univerzálna služba a pošta NEGARANTUJE dodaciu dobu). V prípade nezastihnutia adresáta alebo nevyzdvihnutia zásielky z BalíkoBOXu v lehote 3 kalendárnych dní bude zásielka uložená na Vašej pošte po dobu 18 dní. | |
Pri spôsobe platby na dobierku je príplatok k poštovnému touto službou 1,80 €. |
Uvedené poštovné a balné sa vzťahuje len na balíky zasielané na Slovensko a zodpovedajúce štandardným podmienkam prepravcu (rozmery, hmotnosť). V prípade nadrozmerných zásielok alebo zásielky mimo Slovenska Vás budeme kontaktovať.
Pri preberaní zásielky sa prosím uistite, že zásielka nemá zjavné stopy poškodenia. V opačnom prípade, spíšte s prepracom o tomto zápis.
Zásielky obsahujú daňový doklad, ktorý slúži aj ako dodací list. Skontrolujte prosím úplnosť a správnosť obsahu zásielky, voči dodaciemu listu.